Monday 3 March 2014

Majlis Berendoi Ani Zulaikha..

Pada 23 Disember 2013, Sempena kelahiran anak saya, saya telah mengadakan Majlis Kesyukuran dan Majlis Berendoi Sempena Kelahiran Anak Perempuan Pertama Saya yang diberi nama Ani Zulaikha Binti Kamarulzaman... Alhamdulillah dapat juga anak perempuan..sebelum ini saya telah memiliki anak lelaki seramai dua orang...Saya buat Majlis ni di Kedah...maklumlah saya ni memang orang Kedah...Saya buat juga Coklat Fountain dan Candy Buffet..Kiranya ini kali ke dua buat Majlis ada coklat fountain. Sebelum ini kami sponsor majlis anak buah Nur Hanan Qailah pada bulan September yang lalu...

Pelamin Indah Untuk Puteri Zulaikha Beradu..






Puteri Zulaikha dengan gaunnya yang cantik......


 Zulaikha bersama sepupunya Hanan... Nanti kita jadi kawan baik yer.......



Zulaikha bersama abang-abangnya Thaqif n Khalis



Majlis Marhaban & Berendoi

 


No comments:

Post a Comment